Falling slowly back too you

Det här är tredje gången jag bloggar och min tredje blogg.
Jag tror inte jag kommer få så många läsare eller så, men meningen är att jag vill få ur mig allt.
Ett plus är väl om en eller annan individ trillar in. (:

Idag har det gått riktigt dåligt för mig.
Jag tänker inte skriva det jag ätit för det är alldeles för dålig start.
Men jag kan nämna vad jag väger, min maxvikt och min lägsta vikt.

Max: 54
Minst: 47.2
Nuvarande: 52

Känns ganska fail.. Att tillåta mig gå upp nästan 7kg bara sådär. :(
Men nu är det ändring, min mamma åker bort på onsdag enda tills på söndag, funderar på en riktigt lång fasta.
We are gonna' make it, ha?

Om ni vill veta något om mig eller bara fråga något så hit me med frågor!

puss!

Kommentarer
Postat av: elli

tack så mkt för kommentaren :] lägger till dig på bloglovin :) take care <3

2010-02-01 @ 21:15:29
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0