Fucking kill me, right here, right now

Alla är på mig.. (det här handlar inte om mat)
Typ halva staden där jag bor (inte så jättestort) påstår att jag haft sex med en kille, dock har jag inte det.
Men alla påstår det och säger att vi gjorde det på fyllan osv, jag själv tycker att det börjar gå riktigt för långt när det ringer okända personer som frågar mig rakt ut om jag haft sex med just den killen.
Inget fel på honom, jag känner honom lite smått och han är snäll och så, men när det går såna falska rykten och dom flesta tror på det är det bara störande och att dom senare måste ringa och fråga MIG come on, har dom inget bättre för sig kan man undra då.
Jag frågade J förut när han kompisar skulle sluta skriva till mig och fråga massa saker.
Han frågade om dom hade gjort det nyligen osv. Han tycker själv det är ganska irriterande men dom bara ger sig inte. GASH, en irriterad/sur/ledsen sitter framför datorn och knapprar in det här.
Var bara tvungen att få ur mig det.


Jag var ute och sprang förut, hoppas på träningsverk imorgon för då känns det som att det ger något iallafall.
Har inte ätit något mer heller och ska inte förstöra med något onödigt, så det blir te. (:

Puss!

Kommentarer
Postat av: elli

guuud så j-vla irriterande! >.< men hoppas det löser sig.. duktig du är som är och springer! take care <3

2010-02-03 @ 07:45:07
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Lith

gud vad jobbigt, be dem att dra åt helvete.

hur lång är du? :)

2010-02-03 @ 11:14:11
URL: http://lith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0