no need to say goodbye

Jag åt nyss chilinötter, det brinner i munnen och halsen på mig.
Helt ovärt att äta dom, men det var mitt sista mål för dagen. Jag har nämligen satt en gräns, efter kl 18 får det bara bli te eller vatten om jag är sugen på något.
Jag har bestämt mig för att jag ska väga mig på fredag, tror jag har gått upp så det känns inte så frestande.

Mat idag:
Tacos
2dl vanilj yoghurt
3 blommkåls"buskar"
flera glas vatten
chilinötter

( har dock inte tid att ränka kalorierna idag. :s )

Tränat har jag inte gjort heller, men ska nog ut och springa eller ta en lång promenad och sedan göra min vardagliga hemmaträning. (:

Det är riktigt hemskt att gå till matsalen. Min kompis, hon är nog lite som sag?
För det blir altid att jag hamnar framför henne i matkön, hon kollar alltid på hur mycket mat jag tar sen tar hon lite mindre. Hon säger att hon är sugen på knäckebröd och frågar om jag ska ha och svarar nej, då tar inte hon heller. Det kanske låter själviskt, men jag gillar att se andra äta och jag vill äta mindre än alla andra i min omgivning för då känner jag mig bättre.
Funderar på om Ana håller på att förföra henne med?

En fråga till er som vet:
Vad är skillnaden på cola light, cola zero och pepsi max?

Jag älskar hur hennes kropp ser ut och jag gillar hennes outfit, lagom chill.

puss och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: elli

Jag har en kompis som är likadan! På gymmet måste hon alltid göra liiite mer än mig. Så vet du vad jag gör? Ser till att alltid ligga lite efter henne så när hon slutar så fortsätter jag! Samma sak när vi äter, ser till att komma bakom henne. Och tar jag mer än henne ser jag till att hon äter upp och jag lämnar hälften. Gör likadant mot henne som hon mot dig så ska vi se hur kul hon tkr det är ;)



Ta hand om dig <3

2010-02-02 @ 20:49:55
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag är likadan. Vill alltid vara den som äter minst och tränar mest. Och tror inte vi är ensamma om det.

2010-02-02 @ 20:56:07
URL: http://annarexi.blogg.se/
Postat av: elli

Sv: Tack så mycket! Behöver fasta, måste ta kontrollen nu..



Haha, om hon säger så - ta det bara som positiv kritik, hon är ju avundsjuk eller hur? :D När min kompis säger så brukar jag bara le och säga att jag inte var så hungrig idag.. <3

2010-02-02 @ 21:03:42
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: ka

kollar du på paradise hotel ?

vilka är dina favoriter i paradise hotel & vilka tror du vinner ?

2010-02-02 @ 21:36:28
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: sneki

Hon är sjukt snygg .. håret .. kroppen .. allt

2010-02-02 @ 21:40:55
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0